قیمت دوربین تحت شبکه داهوا
نوشته شده توسط : shayan

قیمت دوربین تحت شبکه داهوا به مواردی مانند رزولوشن دوربین بر حسب مگاپیکسل و دید در شب آن وابسته است. دوربین های تحت شبکه یک دسته کلی از دوربین های مدار بسته و نظارتی هستند که از قابلیت های متعددی برخوردارند. دوربین های تحت شبکه یا ای پی خود از زیردسته هایی تشکیل می شوند که بر اساس نیاز باید آن ها را خریداری کنید. اگر قصد خرید و راه اندازی یک سیستم امنیتی مطمئن و با کیفیت را دارید، خرید دوربین داهوا و محصولات امنیتی این کمپانی می تواند بهترین انتخاب باشد.

شاید تنها ایرادی که بتوان به کمپانی داهوا گرفت، قیمت محصولات آن باشد. قیمت دوربین ها و محصولات داهوا در حالت کلی خیلی بالا نیست و زمانی که مثلا قیمت دوربین ای پی داهوا با قابلیت های دوربین مورد مقایسه قرار می گیرد، بسیار توجیه پذیر است. در خرید محصولات داهوا توصیه من همواره بر این است که کیفیت را فدای کمیت نکنید.

قابلیت های دوربین داهوا بسیار زیاد است. یکی از جذاب ترین قابلیت ها، به کارگیری فناوری استارلایت است. فناوری استارلایت در دوربین های مدار بسته در واقع سنسور های ویژه ای هستند که می توانند در شرایط نوری کم، کیفیت دید در شب دوربین مدار بسته را حفظ کنند. این دوربین ها قادرند چیز هایی را ببینند که چشمان غیر مسلح در تاریکی از دیدن آن  ها ناتوان هستند. البته که میزان دقت این فناوری نیز در دوربین های مختلف متفاوت است.

اگر چه این فناوری در سال های اخیر به دوربین داهوا اضافه در انواع خاصی اضافه شده است؛ اما داهوا این امکان را برای دوربین های نسل های قبل تر به وجود آورده است که بتوانند از این فناوری در سیستم های امنیتی خود استفاده نمایند.

همین ویژگی ها در داهوا منجر به جذب مخاطبان و کاربران وفادار به این شرکت شده است. داهوا به فکر تمام مخاطبان خود هست از قدیم تا الان با توجه به نیاز های مخطبانش، محصولاتش را به روز نگه داشته و هر روز هم با فناوری ها و تکنولوژی های جدید، سعی در جلب مخاطبان بیشتری می کند. هدف کمپانی داهوا برقراری دنیایی امن برای همه ی ما در سراسر جهان است و انصافا در مسیر هدف خطاهای کمی را پشت سر گذاشته است.

امروزه داهوا به عنوان دومین کمپانی بزرگ تولید کننده دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی در دنیا شناخته می شود و از وقوع بلایای طبیعی گرفته تا اتفاقات ناگانی، برای برقراری امنیت به سوی دنیا می شتابد.





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: